you're perfect to me

haha alien!
hejsan människor!
här får ni lite fulfina bilder, som dessutom är tråkigt svartvita, men sånt ä livet!
dålig uppdatering,japp, men ja, lägger till den gamla vanliga bortförklaringen.. mycket i skolan!
riktigt jobbig vecka väntar,
måndag-inlämningsuppgift engelska
tisdag-matteprov+franska omprov
onsdag-svenska test-nationella i 3 timmar
sen vet jag inte planeringen för resten av veckan, men det räcker väl med den hemska starten inte sant?
men nu ska jag inte gnälla, för jag har haft en så satans mysig helg,
fredagen var chill, men sen var det upp tidigt på lördagen, då var det tävling..
gick kanon! blev 6e placerad.. och ja, jag är nöjd för det var duktigt många riktigt bra startande också! + att det var ca 40 starter i klassen, så jag är glad!
sen på kvällen kom Kevin, o elektrikern.. haha, men ja, han fixade min tv på mitt rum så jag får alla kanaler!
sen hade jag o kevin en myskväll!
men ja, detta inlägg blir allt mer ointressant, så jag tänkte lägga mig nu!
blir nog ingen toppen uppdatering denna veckan, och jag hoppade ju över förra hiss&diss, så det blir dubbel i slutet på veckan!
ha de bra o sov sött!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0