tap ta tana, tap tap

lite minnen o bilder från i somras
jag o moa skulle se hur mycket jag fick in i min mun, slutade med 4 körsbärstomater o 4 oliver !
jag&moa skulle testa att äta sopbubblor, mitt i natten, resultatet blev såklart, att det var gaaanska äckligt..
ja min gylf är öppen ..
ja killar, jag vet att hon är gudomligt vacker!
hej gott folk,
sitter just nu hemma tycker synd om mig själv, har faktiskt blivit superduper förkyld, jobbigt, men skönt att vila upp sig lite.
har varit seg med uppdatering pga av blogg.se har krånglat, så orkade inte lägga någon energi på det.
kvällen i fredags var mycket trevlig med mina flickor, såg filmen "en dag", inte världsbäst med helt okej enligt mig.   sen kom kevin till mig på kvällen ju, och vi byggde ihop möbler så gott vi (han) kunde, så ja.. sen sov han här,
han åkte hem på kvällen på lördagen, sen kom moa hit , full rulle hela tiden, vi skrattade o snackade mest, och såååklart kollade vi zombiefilm!  det hör liksom till oss!
men jag kände mig ganska krasslig på kvällen, och kunde inte sova, men moa var trött så hon gick o la sig, passade på att se slutet på last song, faast jag sett den innan, sen kollade jag lite youtube klipp,
vid 3 lyckades jag somna!
vaknade sedan vid 8, o gick in o tog lite medicin,hihi, sen gick jag upp o då var moa vaken, så vi gick ner igen (haha) och ställde oss o lagade pannkakor,
sen red vi ut med vår lilla matsäck o satte oss vid en fikaplats o åt frukost, asmysigt!
men ja, ni tyckte säkert detta var jätteintressant o läsa, men tyvärr, kära bloggläsare, så ska jag gå o se film nu,
ha det så bra!
----------------------------
och, juste...
ett tips
om du är förkyld o vill ha nått som piggar upp o gör så du känner dig lite bättre o fräschare,
ta en kopp, och fyll med vatten, häll i en klick honung och pressa lite citron i,
varm det på spis eller i micro, och voila!  färdigt för o drickas!
super gott!

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är vackrast !

Bästa morgonen med bästa vännen ! :*

2011-10-17 @ 15:40:46
Postat av: svar;

moa; du är vackrast min allra bästa vän!

2011-10-23 @ 22:10:54
URL: http://babythefancystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0