its gonna take a lot to drag me away from you

tidsfördriv :D


Nämn något som gjorde dig glad igår: min pojkvän :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: tog ut moppen ur garaget c:

Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade vem som åkte ur idol

Det sista du sa högt: "åh pappa sluta snarka"

Det senaste någon sa till dig: godnatt hjärtat, sov så gott

Vad har du druckit idag: allt från varmchoklad till läsk

Vad var det senaste du åt: en klementin

Vad var det senaste du köpte:tuggummi

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: kolsvart ute, men det blåser

Godaste glassmaken: varierar beroende på humör

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja..

Sover du tungt: när det är skola, och vet jag ska upp tidigt, då, då sover jag som tyngst, såklart

Drömmer du mardrömmar: nja, det händer väl

Trivs du med ditt jobb: japp krismöte idag med presidenten..  nejmen..

Favoritklädsel: myskläder o pyjamas

Favoritlåt just nu: jason derulo-fight for you BLANDANNAT

Vad ser du om du tittar till höger: hela mitt rum, men främst en stor klädhög på golvet

Vad gör dig glad just nu: vänner, familj, pojkvän, mitt liv :D

Vad ska du göra härnäst: ska nog läsa en svenska bok, sen sovaaaaa

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Humör just nu: väldigt glad, men dock trött o frusen

Favoritgodis: choklad!?!

Kläder just nu: tight o skjorta

Sommarplaner:? nästa sommar vill jag resa utomlands!

Hur många kuddar sover du med: tree

Spelar du något instrument: yeh piano

Morgon eller nattmänniska: gillar att vara uppe länge på kvällarna o se film osv,  men ibland är det också mysigt att gå upp i tid

Vad är viktigast för dig: må bra och vara lycklig

Är du kittlig: mih ja

Snarkar du: inte snarkar, har mer andra diverse ljud för mig

Stjärntecken: stenbock

Äckligaste insekten:  mygg,knott,fluga, fästing, och spindel om det räknas som insekt?

Längtar du mest efter just nu: morgondagen!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0