hiss och diss

hejsan bloggen,  dags för hiss och diss igen!
DISS:
vill först dissa min dåliga uppdatering, ber om ursäkt för den! har så himla mycket i skolan, och det dissar jag också!
sen vill jag dissa tighta jeans,  det är ursnyggt, men så fruktansvärt att dra av sig, haha, vad med om det nyss, och trodde blodet skulle stoppa!
sen vill jag också dissa dåliga lärare, lärare som har dålig studieteknik, tråkiga,-likadana lektioner hela tiden, mycket läxor och dålig utlärning,  det är deprimerande, det är dom lektionerna som får en att hellre skulle gå o frysa ihjäl ute än att gå in på- överdrivning, men ni fattar.
blev lite fler dissar, bara för alla var så små :)
------------------------------------------------------
HISS:
jag har inte något specifikt att hissa,  så jag väljer att hissa min kväll ikväll,   den kommer bli riktigt awesome, en kväll med elma, marika och alice, vi ska glo bio och käka pizza, helt amazing!
sen ska jag hem, och senare kommer kevin!
jättebra kväll som är värd en hiss!
,
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0