hiss och diss

då vare dags för veckans hiss&diss!
börjar som vanligt med dissen.
-
DISS:
jag väljer idag att dissa något riktigt irriterande, något riktigt fegt, och jag blir VÄLDIGT på sånt.
jo det är om man snackar med en kompis, o han/hon snackar skit om en annan person.
och sedan kommer det fram att, kompisen har sagt till den han/hon snackade skit om, att det var en själv som sa allt.
hände mig för inte alls länge sen, så kan dra ett exempel,
tex om jag snackar med han/hon då,  vi snackar, o sedan börjar han/hon snacka skit om en annan, o sånt.
en vecka senare, går alla o ger MIG sura blickar, o säger saker till mig osv..
de går rykten att tydligen är en äcklig sak som snackar skit osv,
sen kommer det fram, att "kompisen" (lägg märke skarpt till "kompisen") som jag snackade med, o som snackade skit om en person då, HAN/HON har sagt o gjort ett rykte att det var jag som sa allt, för att den jävlen inte vågade stå för det själv, han vill inte ta allt shit och konsekvensen, så han/hon lämnar över det på mig,
jävligt förbaskat fegt, jag avskyr sånt.
..
HISS:
veckans hiss tilldelas ändå till höstlovet, det är helt incredible wonderful!
slippa läxor, störiga människor o lärare, slippa sitta på en hård stol hela dagarna så man får träsmak i röven,
o såklart, den avskyvärda skolmaten..
ska bli otroligt skönt, men kunde dock varit lite längre!
här är lite grym planering inför veckan också..
ikväll: ta en springrunda, duscha, sedan ha en myskväll med familj o tacos till mat!
imorgon: hämta upp moa med mopeden vid 10-11 tiden, o sedan sticka in till stan o shoppa lite, framförallt till mixhuset, inför halloweenfesten.
söndag: förmodligen mest ta det lugnt, träffa alice o elma lite på eftermiddagen tror jag:)
måndag: färga håret på förmiddagen.    sen kommer moa, o vi fixar inför festen lite, sen kommer mika,alice o elma, med ännu mer fix.
och slutligen kommer elin,emma,frida,felica,lisa o felicia, o då börjar festen.. på riktigt!  kommer bli en helt crazy, rolig o underbar kväll.
tisdag: alla cheyerna har sovit hos mig då, så kommer väl antaglien umgås lite med dom.  sen vet jag inte vad som händer.
resten av veckan kommer det hända lite saker som
  • bio i helsingborg med moa o kevin, (paranormal activity)
  • träffa kevin o andra vänner
  • myskvällar
  • rida
  • skönhetskvällar
  • och massa mer!
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0