you better watch out

hallihallåå,  nu är jag (äntligen?) tillbaka här på bloggen.. saknar mig? nääää
men iallafall, så är läget med mig perfekt, allt går som det ska nu osv osv.. skit bra, hoppas allt är bra med er med homies!
jag hinner tyvärr inte skriva så mycket mer just nu, franskaläxan bara ligger i väskan o väntar på mig !!!!
underbart eller hur?  läxa så här sista veckan, man är ju inte mer än heltaggad,right?
men för att komma igång med bloggen igen , ska jag göra en sån här "daglista", eftersom jag aldrig gjort det tidigare hade det varit skojsigt :)
-------------------------------------------------------------------------
Dag 01 – Mina hårfärger/frisyrer.
Dag 02 – Jag visar gamla bilder.
Dag 03 – Hetaste hårtipset.
Dag 04 – Videoblogg.
Dag 05 – Mitt livs kärlek.
Dag 06 – Dagens outfit/facelook.
Dag 07 – bästa tips.
Dag 08 – Hemlighet.
Dag 09 – Mina drömmar.
Dag 10 – Favoritplaggen.
Dag 11 – Hur sminkar jag mig?
Dag 12 – I min väska.
Dag 13 – Bästa citaten.
Dag 14 – Mina rädslor.
Dag 15 – Dagens filmtips.
Dag 16 – Min första...
Dag 17 – Bloggar jag läser
Dag 18 – När jag blir stor..
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Pinsamma bilder.
Dag 22 – Saker som gör mig förbannad.
Dag 23 – Saker som får mig att må bra.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Bästa youtube-filmen.
Dag 26 – Jag vill ha...
Dag 27 – Mina spotifylistor.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Något att minnas.
Dag 30 – Bikstolen.
---------------------------------------------------------
sen slänger jag inte lite bilder med! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0